onsdag, maj 27, 2009

Det öde kontoret har blivit bemannat

Mitt arbete rullar på sakta men säkert. Sedan sist jag skrev har jag hunnit med att presentera projektet under Shaun Martins personalutbildning "Hälsa och Livsstil" som han håller för personl i Västerbotten. Hoppas att ni i persnalen passar på att gå på den när ni får möjlighet.

Jag har också varit och besökt RSMH, där jag blev väl bemött. Jag presenterade projektet och blev bjuden på fika under en trevlig pratstund.

Igår besökte jag den psykiatriska kliniken vid Lycksele lasarett. Jag besökte även Studieförbundet Vuxenskolan för att berätta med om projektet för tänkbara cirkelledare.

För övrigt har jag nu fått sällskap på kontoret av Egil och Roland så det öde kontoret håller nu på att ta form.

Idag öser regnet ner men i helgen lovar dom visst sommarvärme. Då hoppas jag på många sköna utetimmar i solen.

2 kommentarer:

  1. bra att RSMH får information och involveras i projektet, det tror jag är jätteviktigt - kul att du fått sällskap på kontoret!!!

    SvaraRadera
  2. Kul att du fått sällskap, det måste vara betydligt roligare att jobba då.
    Kämpa på för eran insatts behövs.

    SvaraRadera