fredag, februari 19, 2010

Första utvärderingen klar

Under förra veckan avslutades hälsocirklarna i Malå. Vi hade hyrt simhallen i Kristineberg och träffades där. Från Galejan hade man tagit med en fantastisk pasta- och skinksallad med tillhörande bröd och dryck. Jag bjöd på morötter, gurka och blomkål med dipp. Efter den genemsamma lunchen och diplomutdelning var det fritt fram för ett dopp för dem som ville.

Från projektets sida delade jag även ut en utvärderingsenkät som alla fick fylla i och jag måste erkänna att jag är mycket nöjd med resultatet jag fått fram. Kommentarer som det har varit trevligt att umgås i grupp och jag har fått nya insikter i hälsobiten ger mig verkligen motivation att arbeta vidare. För övrigt var det bland annat två stycken brukare som upplever att de mår bättre psykiskt nu, tre som uppger att de kommit igång och börjat röra på sig och två som upplever att de har fått en förändring i sin livsstil.

Helt fantastiska resultat tycker jag. NI ska vara stolta över er själva och kom ihåg att det är NI som gjort det här, det är ER förtjänst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar