tisdag, november 03, 2009

Psykevecka

Med fyra cirklar igång i tre olika kommuner har jag haft fullt upp. Dagarna har varit fullspäckade med bland annat massage, matlagning, stavgång, genomgång av en hälsosam frukost och inte minst en utflykt där vi gjorde grillspett och avslutade med att göra sockerkaka på grillglöden i urgröpta apelsiner. Jag har superkul på jobbet men har dock inte hunnit uppdatera bloggen som jag önskat...

Medan höstrusket fortsätter drog psykeveckan igång igår. Passa på att besöka någon av de intressanta aktiviteterna. Igår var jag och lyssnade på Lars Erik "Larsa" Åhlén som berättade om konsekvenserna av sitt eget missbruk. En mycket intressant timme som väckte många tankar. Imogon blir det heldagskonferensen "Kan man förebygga självmord?" för min del, säkerligen också en dag som väcker många tankar och funderingar.

Troligen kommer det nu äntligen att starta en cirkel i Lycksele inom kort. Det känns väldigt skönt att komma igång även här så att projektet kommer igång i samtliga kommuner.

Glöm inte bort att tända ljus och mysa i höstrusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar