onsdag, april 07, 2010

Bowling


Igår var det dags för bowling i hälsokursen som går i Lycksele. Eftersom bowlinghallen egentligen inte har öppet för allmänheten under tiden vi har kurs så var vi helt själva där, kändes riktigt lyxigt. Vi får rikta ett stort tack till ägarna som höll öppet endast för vår skull. I en timme försökte vi få ner så många käglor som möjligt och jag tror att alla tyckte att det var roligt. några var inbitna bowlare medans andra var nybörjare, det roliga med bowling tycker jag är att man ändå kan utföra aktiviteten tillsamman, allt utifrån sina egna förutsättningar. Jag hoppaps att det är fler än jag som har träningsvärk i handleden idag.

Idag ska jag åka till Åsele, vi har nämligen startat om på nytt där nu. Fortsätter det att vara uppehåll blir det pimpelfiske idag. eftersom vädergudarna inte alltid är på vår sida så tar jag även med mig frön och jord så att vi kan vara inne och plantera om vädret sviker. När jag kommer hem igen ska jag ut och gå stavgång inom den personliga coachningen, fullt upp idag alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar