fredag, september 04, 2009

Cirkelledare sökes!

Jag har nu arbetat för fullt sedan april med att planera, förbereda och organisera inför starten av hälsocirklarna. När jag nu är klar att dra igång så finns det tyvärr inte cirkelledare här i Lycksele. Jag får förfrågningar från olika håll och kanter när det drar igång och jag har inget svar att ge. Min tanke är att jag tillsammans med cirkelledaren ska gå ut och presentera hälsocirklarna för brukarna. Det känns frustrerande att inte kunna köra igång nu när jag vet att det finns ett intresse och att behovet är stort.

För att projektet inte ska stå och stampa i Lycksele har jag nu bestämt mig för att börja med den personliga coachningen tidigare än planerat, när det inte blir som man tänkt sig får man tänka om. Är du intresserad eller vet någon som är intresserad, hör av dig till mig!

Nästa vecka är jag inbjuden att laga mat tillsammans med brukare och personal på Träffpunkten i Dorotea, det ska bli jättekul. Jag ska även informera på Träffpunkten i Åsele och inom projektet Växtkraft i Lycksele. Cirkelledare för hälsocirkeln inom Växtkraft heter Åke Malmedal.

Jag har nu lagt upp det första månadsbrevet här på bloggen, du hittar det under information.

Jag ser fram emot nästa vecka, hoppas att ni gör det också!

1 kommentar:

  1. Projektledaren08 september, 2009

    Jag hoppas att du hittar en ledare och att maten smakar i Dorotea.

    Rickard

    SvaraRadera