fredag, september 11, 2009

Tre hälsocirklar startar

Den här veckan har varit helt fantastisk. Veckan började med att jag och cirkelledare informerade om hälsocirklarna för Växtkraft. Därefter åkte jag till Fredrika för att informera hemtjänstpersonalen om projektet.

Under tisdagen informerade jag om projektet under Shaun Martins utbildning Hälsa och Livsstil i Malå. Såg på anmälningslistorna på Galejan att många hade anmält sig till hälsocirkeln, kul! Flera förslag på aktiviteter hade ochså kommit fram.

Hela onsdagsförmiddagen var jag på Träffpunkten i Dorotea där vi fikade, pratade och lagade lunchen tillsammans. Köttbullarna blev kanongoda! Tack för en jättetrevlig dag! Passade på att informera om hälsocirkeln och satte upp anmälningslistor innan jag åkte, på torsdag startar cirkeln. Åkte sedan vidare för att informera hemtjänstpersonalen i Åsele för att sedan åka till Träffpunkten i Åsele. Där bjöd jag på fika och informerade om hälsocirklarna. Många verkade intreserade av att delta i cirkeln och det blev diskusioner, där alla var aktiva, om vad, när och hur vi skulle göra. Under dagen bokade jag även in en tid med en person som hellre vill ha den personliga coachningen.

Efter denna fullspäckade inledning på veckan tog jag igår ledigt för att för första gången i mitt liv vara med på älgjakten. En helt fantastisk dag trotts att jag inte såg en enda älg, älgarna var väl lika glada som rondellälgen i Lycksele när vi lämnade skogen. En örn visade ändå upp sig mot den klarblå himmeln och jag har samlat massor med energi!

Trevlig Helg!

1 kommentar:

  1. oj, vilken aktivitet och energi! kul! ta det lugnt i helgen

    SvaraRadera